Kauheeta ku mietin jo nyt asioita mitä mun pitää tehä viel ennen ku lähen. Ja mun lähtöön on kuitenki viel reilusti yli kuukaus. Mut ehkä laitan sitä listaa tänne ni mun ei tarvii miettii sitä aina uusiks:

1. Pitää käydä kampaajalla (tää tärkein eka =D)
2. Pitäs hankkii kuvalliset henkkarit (on pitäny hakee ne jo pari kuukautta)
3. Pitää hankkii se sellanen joku sähkö adaptori mut isi saa hoitaa sen.
4. Pitää hakee Suomi-esitteitä saksan kielellä jostain matkatoimistosta
5. Pitää ostaa siistit mustat housut.
6. Pitää hankkii ne kaikki tuliaiset, mut eka pitäs miettii et mitä vien
7. Pitäis siivoo huone kunnolla ja heittää varmaa puolet kamoista pois ennen ku lähen
8. Pitää käydä mökillä
9. Mun pitää hoitaa kaikki tilijutut kuntoon ja se visa electron kortti pitäs varmaa vaihtaa.
10. Pitää ostaa tietokonelaukku kannettavalle, koska mulla ei oo sellasta.

Voisin varmaa keksii viel vaikka kuinka monta kohtaa mut taidan säästää teiät siltä. Ja mietin jo nyt, et mitä pakkaan mukaan ja se stressaa mua. Aika säälittävää, luulin et tää stressi pakkaamisesta alkais vast joskus viikko ennen lähtöä.

Sit mun pitää kans ottaa yhteyttä mun isäntäperheeseen, koska ne ei vastannu mun viime kirjeeseen ni mietin vaan et meniköhän se perille? Ja yritänki tässä samalla kirjottaa saksaksi kirjettä, mutten oikeen tiiä mitä kirjottasin ni tää tuntuu vähän turhalta. Ja mun keskittymiskyky on olematon tällä hetkellä.