Perjantai:

Mun luokka on venäjänluokka, joten niil on venäjäntunnit koko ajan yhessä, mut koska kumpikaan meistä vaihtareista ei osaa venäjää ni ei olla koskaan niillä tunneilla. Mut koska meiän luokanopettaja opettaa  saksaa ja venäjää ni se on sit päättäny kertoo kaikki meiän luokkaa koskevat asiat siel venäjäntunneilla. Tänään oli kolmas kerta ku se unohti meiät vaihtarit.

 

Eka meillä oli sellanen ainekirjotus viime viikolla, mut se maikka ei sanonu et ollaan vaihdettu luokkaa. Kävelin onnellisena meiän oikeeseen luokkaan ja siel istu vaan se kiinalainen yksin, se ei suoraan sanottuna oo hirveen fiksu aina ni se ei ollu ees ihmetelly missä kaikki muut on. Mut onneks yks meiän luokkalainen vastas puhelimeen ni löydettiin sit oikeeseen luokkaan.

 

Toisel kertaa se maikka oli antanu uudet lukkarit kaks viikkoo sit venäjäntunnilla. Meil alkaa ens viikolla uus lukkari, mut kukaan ei viittiny meille sit sanoo mitään, yks tyttö katto sen lukkarii ja oltiin sillee et 'mikä toi on? ei meiän lukkari oo tollanen' ja sit selvis et meil alkaa uus lukkari, saatiin sit torstaina uudet lukkarit ku käytiin kysyy niitä, jos ei oltais kysytty ni oltais menty väärän lukkarin mukaan maanantaista lähtien.

Kolmas kerta oli sit tänään. Meil on 2 ekaa tuntii saksaa aamulla, sit 2 tuntii mantsaa ja sit pääsen kotiin koska muilla on 2 tuntii venäjää. Menin onnellisena kouluun, ilman eväitä (koska mul on normaalisti vaan 4 tuntii) ja tosi väsyneenä koska olin heränny niin aikasin. Kävelen luokkaan ja kuulen sit et se maikka oli päättäny vaihtaa venäjän ja saksan tuntien paikkaa. Et mulla ei ollukaan aamutuntei ja olisin voinu nukkuu ainakin tunnin pidempään ja et mun pitää jäädä koululle 2 ylimääräseks tunniks. Olin niin vihanen ja oon vieläki.

Eniten mua ärsytti et se maikka ei pyytäny anteeks sitä et se oli ihan kokonaan unohtanu meiät, sano vaan et soittakaa teiän isäntäperheille et ootte 2 tuntii pidempään koulussa. Ja sit mua ärsytti kans et kukaan muu (paitsi yks poika) ei ymmärtäny miks olin niin vittuuntunu.

Olin heränny 6:15 vaik olisin voinu herää 7:45, olisin ottanu ruokaa mukaan jos olisin tienny et joudun olee pidempään ja olisin voinu ottaa myös rahaa mukaan et olisin voinu ostaa ruokaa.

Ku lopulta pääsin kotiin mun päätä särki ja mua ärsytti ja olin väsyny ja sit mun piti lähtee sellaselle kierrosjutulle Leipzigiin mun hostisän, -serkkujen, -tädin ja yhen niiden kaverin kaa. Oli ihan helvetin kylmä ja mua väsytti ja seisottiin ulkona 3 tuntii. Toki me käveltiin vähän mut sit pysähdyttiin aina ja se mies selitti jotain jostain Leipzigin historiasta etc. Ymmärsin kyl, mut sit olin niin väsyny etten muistanu mitään enää parin minuutin päästä.

Menin puol kymmeneltä nukkuu ja heräsin ysiltä. Nyt on vähän parempi fiilis, ku en oo enää niin väsyny. Pienen flunssan sain eilen, mut eiköhän tää mee nopeesti ohi.

 

Nii joo mun toinen hostsisko, se vanhempi tuli eilen kotiin. Se oli ihan erilainen ku kuvittelin, mut se on ihan kiva. Ne on kummatki niin erilaisii. Se on niin outoo miten ne voi olla niin erilaisii.

Ja olin torstaina shoppailee ja ostin kengät =)