Käytiin eilen Ranskassa =) junamatka kesti ehkä vähän päälle tunnin. Siel oli tosi lämmintä ja onnistuin polttaa mun hartiat mut ei se mitää. Oltiin siellä ehkä 2-3 tuntii ja tultiin sit takas.

Saadaan kohta ne meiän juna-aikataulut, millä junilla päästään sinne perheisiin ja mun perhe asuu ihan toisella puolella Saksaa joten mua oikeesti pelottaa. Onneks matkustan suurimman osan matkasta yhen puoliks saksalaisen pojan kaa joka puhuu melkein sujuvasti saksaa joten tuskin eksyn.

Ostin Twilightin saksaks =) ja ymmärrän siitä suurimman osan, mut en oikee jaksa keskittyy.

Jaan vikan yön ajan huoneen sellasen superuskovaisen tytön kaa, jonka kaa en tuu hirveen hyvin toimee mut enköhän mä kestä tän yhen yön =) tää koko hotelli on täynnä ristei ja kaikkii uskonnollisii juttui.

Ja olin niin onnellinen ku tajusin mitä sellaset saksalaiset siviilipalveluksessa olevat pojat puhu saksaks ! Mut en oikeen osannu vastata saksaks mut sentään tajusin niitä.