Toi pyörii mun päässä, ja on pyöriny koko päivän, laulettiin tota musan tunnilla viime torstaina, mennään vanhainkotiin laulaa joululaului ni jouduttiin jo syyskuussa alottaa niiden laulaminen.

 

Olin eilen illalla kattoo 'Die Päpstin', en tiiä onks toi tullu ees Suomeen ? Se kerto joskus 800-luvulta sellasesta naisesta joka eli miehenä ja siit tuli lopulta joku piispa (tai joku sellanen, en osaa tarkalleen sanoo mikä se oli) ja sit se kuoli ja toinen nainen joka eli kans miehenä kirjotti silleen sen tarinan siinä. Tää oli siis tosi lyhyt versio, siin tapahtu oikeesti tosi paljon ja se oli kuvattu tääl lähellä, siks alunperin mentiin se kattoo.

 

Oonko jo maininnu et teen joulunäytelmää kirkkossa tänä vuonna? En ois ikin uskonu päätyväni sinne, mut siis oon nuorin joka tekee sitä joten se ei oo silleen mikään lasten esitys. Oon enkeli =D

 

Nyt ois viel kiva ku kaikki laittas tähän jonku viestin ku lukee tän, koska mua alko tänään mietittyttää et ketkä kaikki tätä oikeen lukee, ja sit joku sellanen viesti et tajuun kuka sen on jättäny jos tunnen sut. Varsinki ne jotka lukee vähän useemmin tätä (: