Ette voi varmaan siel Suomessa ees tajuta miten lämmin täällä on ! +25, meinasin oikeesti kuolla. Mut tänään olikin viikon lämpimin päivä ja huomenna onki sit vaa 18 astetta ja viikonloppuna pitäs kai jo sataa =( mut ihan hyvä vaan et vähän viilenee, oli jo ihan liian lämmin tälleen huhtikuulle. Tiiän ettei pitäs valittaa, mut jotain rajaa oikeesti. Ja oon muuten ruskettunu, oon saanu mun naaman jo ruskeemmaks ku mitä onnistuin koko viime kesän aikana =D

Ja siis sain mun paketin vihdoin tällä viikolla, en muista et oonko ees kirjottanu siitä paketista mitään, mut se kesti melkeen 2 viikkoo sen tyhmän tulivuoren takii
=(

Ja mitäköhän tässä muuta. Toinen musaryhmä kerto et se meiän maikka oli sanonu niille ettei se tykkää musta ja siitä toisesta vaihtarista yhtään, koska me ei tehä mitään. Mut siis alussa ku mulle kerrottiin et mitä aineita luin sanoin etten haluu musaa, etten osaa sitä, en osaa laulaa enkä soittaa enkä todellakaa osaa mitään teoriaa. Mun luokanopettaja sano sillon ettei se haittaa ja et ne on kuulemma sopinu sen jo sen musamaikan kaa. No eipä siinä mitään, aikasemmin sentään yritin tehä mukana, mut nyt mun ei ainakaa tarvii enää ees yrittää ku ei se kumminkaa huomaa sitä. Ihan tyhmä maikka.

Mitäköhän muuta tässä. Huomenna juhlii se suomalainen vaihtari synttäreitä =) ja sit lauantaina kattoo korista, et siinä menee mun vappu.