Oon nyt täs viikon ajan miettiny et pitäs ehkä jotain kirjottaaki =D oli tänää matikan koe ja se oli vaikee, osasin jotain mut sit oli pari sellast laskuu et en oikeesti tienny mitä tehä ja sit viel joku määrittelytehtävä jos ois pitäny jotain sanallisesti määrittää, joten hyppäsin sen yli =D

Sain mun fyssan kokeen täl viikol ja sain paremmat pisteet ku osa mun luokkalaisista, mikä on mun mielest aika hyvin koska siin kokees oli aika paljon sanallisii ja oikeesti osasin vaan pari sellast laskutehtävää, olin kuulemma ainut joka oli laskenu sen yhen tehtävän oikeen, siis en tiiä mitä ne oli aatellu mut se lasku oli suoraan jostain kasiluokan fyssankirjasta. Mut sainpahan vaihdettuu ens viikosta lähtien fyssan pois =) meen tekee abien enkkuu. Katotaa mitä siitäki tulee, tai siis halusin sinne koska oon unohtanu jo aika paljon asioit enkussa ja et jos se ois vaikeempaa et sais vähän haastetta (ette tajuu miten helppoo enkku tääl on) ni sit se maikka vaan sano et joudun istuu sen luokan huonoimman oppilaan viereen ja auttaa sitä. Tosi kiva.

Sit olin viime viikon sen toisen suomalaisen vaihtarin kaa =) tai olin niillä lauantai-sunnuntai, oltiin sen jonku kaverin luona, grillattiin eka ulkon (kylmä oli!) ja sit mentii sisälle ja juteltiin vaa, sellasta perushengailuu, paitsi et siel oli sit vähän enemmän porukkaa. Sit sunnuntaina oltii ulkoilee, upposin hankeen ... Ja mun kengät oli sit keskiviikkoon asti märät.

Huomenna tehään suomalaista ruokaa eli toivottavasti mun kamera toimii ni voin ehkä jopa laittaa kuvii tänne !