Eli matkustin eilen koulun jälkee junalla Leipzigii ja mun laukku paino jotain tuhat kiloo.  (nyt mulla on kummassaki olkapäissä semmoset punaset jäljet, jotka toivottavasti menee yön aikana pois..) Ja siis tapasin sen toisen suomalaisen siellä =) sit shoppailtiin, ostin semmoset harmaan lyhytvartiset converset ja sit käytii jätskillä ja sit ajettiin mun hostserkun luo, koska yövyttiin sit sen asunnolla.

Lähettiin sit kaikki ulos ja joskus 11 aikaan mun hostserkku lähti sit junalla kotiin (Weissenfelsiin siis) ja me käytiin viel syömässä ja sillee ja sit ajettiin sporalla sille asunnolle ja katottiin telkkarii ja juteltiin =) mut oon aika ylpee meistä, puhutaan koko aika vaan saksaa. Vaan jos haluun sanoo jotain, mitä kukaan muu ei saa ymmärtää, ni puhun suomee.

Tänää sen suomalaisen hostisä haki meiät ja ajettiin kirppikselle ja ostin sieltäki kengät .. =D oon ettiny joulusta lähtien kenkiä ja nyt ostin kahet yhen viikonlopun aikana .. Mut joo sen jälkee ajettiin takas keskustaan ja ajoin sit kotiin.

Ja vihaan saksalaisii junia. En tiiä mitä ne rakentaa jossain just ennen Weissenfelsii, mut olin puol tuntii jumissa yhessä kylässä, seuraava pysäkki oliski ollu Weissenfels. Mua ärsytti niin paljon. Olin väsyny, halusin suihkuun, mun laukku paino ja mul oli nälkä. Oli kiva junamatka.

Ja tänää grillaa =) mut en voi olla pitkään siellä, koska mun pitää huomenna herää ennen 7 koska mennään jolleki vuorelle vaeltaa. Koko suku oikeestaan. Oon tosi onnellinen.