Oltiin tänään aamulla luolassa, tai se oli semmonen vanha kaivos =) mun hostsetä, -isoisä ja -serkku harrastaa tommosta, ne tekee lomia silleen et ne menee vaan johonki luoliin tai kaivoksiin ja kiertelee siel sitte. En tiiä mitä ne saa siitä irti, mut oli se silleen ihan mielenkiintosta.

Se kaivos oli aluks aika iso mut sit lopussa piti jo kiipeillä jossain tosi kapeissa luolissa ja mun takki ja farkut ja kengät oli niin likaset. Meist ei kukaan tienny et siel tulis olee niin ahdasta ni ei sit mietitty hirveesti et mitä laitetaan päälle, jos oisin tienny et joudun siel kiipeilee ni en olis menny farkuissa. Mut siis onneks mun hostäiti pesee nyt nopeesti mun takin, huom. mul on vaan yks talvitakki, ja sit mun hostisä pesi jo mun kengät, ilman et pyysin =)

Ei täs muuten hirveesti oo ehtiny tapahtuu, mun kaveri sano et voitas tehä tänää viel jotain, mut en oo kuullu siit sen jälkeen mitää et taidan pysyy kotona tänää.

Ja näil on nyt joku karnevaali aika menossa ja ens viikonloppuna mun pitää mennä sellasii naamiaisiin ja ne muut oli päättäny et mennää sit jonain henkilöinä batmanista. Yks on jokeri, yks batman, yks catwoman ja mulle jäi batgirl =D eli mul on nyt vaan sillee musta hame, kengät ja paita ja jos on jotain ideoita et mitä voisin viel laittaa päälle ni olis kiva et ilmottelisitte =D