Sikainfluenssa tuli nyt meiänki kouluun, eilen sanottiin et 3 oppilasta on saanu sen. Täältä on muutenki suljettu koului ja pari ihmistä on kuolluki, mut niil on ollu jotain muita sairauksii kans tai sit ne on saanu jonku allergisen reaktion. Ihmisil on kauhee paniikki nyt, mut ite en ees oikeestaan aattele tätä. Meil oli tää paniikki Suomes jo elokuussa, ja jotenki tää vaan tuntuu niin turhalta. Oikeestaan toivon kans et se influenssa mikä mul Suomessa elokuussa oli, olis ollu sikainfluenssa, koska en todellakaan haluu saada sitä täällä. Mut jos saan ni sit saan, sille ei sit voi mitään.

 

Mun mantsan maikalla on jotain mua vastaan ? Se oikeesti ahistelee mua aina kaikil kysymyksil mihin en osaa vastaa mut sit se kysyy tosi helppoi kysymyksii silt toiselt vaihtarilta, kaikki on aina vaan sillee 'tytti raukka' siel tunnilla. En tiiä mikä sen ongelma on mut en tykkää siitä ! Eka se oli ihan kiva mut enää ei.

 

Sain mun enkun esitelmästä 1 (kerroin Suomesta). Ja nyt se maikka haluu et pidän sen esitelmän kans toiselle luokalle, mut pelkään esiintyy. Tiiän et osaan enkkuu mut en silti haluu puhuu siel tunnilla. Tää enkun opetus muutenki kusee. Saatiin sellanen teksti (se oli pienempi ku A4) joka kerto orjuudesta. Siin oli pari sanaa mitä en kunnol tajunnu, mut ne pysty ymmärtää siit muusta lauseesta. Saatiin tehtäväks kääntää se saksaan, mitä en joudu tekee, ja ne kääns sitä koko 45 min eikä ollu viel valmiita, luin sen kerran läpi ja sit istuin siel. Se oli niin tylsäääää.

 

Oon kans fiksuin matikan tunnilla =) olin paras koska olin ainut joka tajus sen tehtävän oikein ja huom. se oli saksaks. Ja keskiviikon matikan tunti oli kans tosi tylsä, koska tehtiin yhtä tehtävää 90 min. Olin laskenu sen jo itekseni kerran läpi ja sit se maikka alko laskee sitä toisella tapaa, jollain ihan ihme menetelmällä, joka teki siit koko laskusta paljon vaikeemman. Mut saatiin kumminki sama vastaus siitä. Mulla oli niin tylsää sillonki. En tajuu miten joku voi laskee samaa tehtävää 2 tuntii ? Eikä se ollu ees niin hirveen vaikee.