Ilmat on huonontunu perjantaista ja fiiliksetkään ei oo tällä hetkellä mitenkään hirveen korkeella. Pitäs kouluunki mennä huomenna, eikä mua yhtään huvittas. Viel 8 päivää koulua ja sit melkeen 2 viikon loma taas, onneks ja vihdoin. Ärsyttää vaan kaikki mahollinen täl hetkellä.

Mut ei voi mitää, ootan vaan ens viikonloppua, ehkä sillon tapahtuu taas jotain kivaa =) joka nostas mun fiilikset taas. Tiiän vaan et perjantaina meen sit joillekki kevätmarkkinoille/huvipuistojuttuun Leipzigiin, niil on perjantaisin jotku naisten päivät ja naiset saa joku 75% alennuksen kaikista laitteista =)

No joo siis perjantain synttärit oli ihan kivat =) grillattiin ja istuttiin ulkona, joskus 12 aikaan se näytti siltä et alkaa sataa ni kerättiin kaikki kamat sisälle ja sit melkeen kaikki lähti =( mut siis siel oli sit lopulta minä, se suomalainen vaihtari, yks poika Tanskasta ja yks tyttö Moldoviasta (en tiiä miten toi kirjotetaan suomeks =D) ja sit 4 saksalaista. 2 päätti sit mennä viel uimaan, ku siinä on järvi vieressä ja silleen, ite en uinu. No joo puol viideltä oltiin sit nukkumassa.

Lauantaina herättiin ja siivottiin, oli joo aika paljon tiskaamista ja kaikkee. Sit ne muut lähti vielä Leipzigiin, mut mua ei jotenki yhtään huvittanu, halusin vaan kotiin ja suihkuun ja koneelle. Sit illalla olin viel kattoo korista, Weissenfelsin oma joukkue pelas, ne pelaa 1.divisioonaa, mut ne oli kyl huonompii ku odotin. Se peli oli ihan okei, mut ne fanit oli ihan hulluja.. En oo Suomessa mitään sellasta nähny. Ja yks niist pelaajista on pelannu Suomeski, mut se oli kyl jenkki.

Tänään pitäs tehä läksyi. Jee !