Eli mul on pariki ongelmaa, siis vakuutusjuttui en tajuu oikee, mut niist en tähä nyt enempää valita, sanonpa vaan ettei voi oikeesti monimutkasemmaks tehä.

Sit aattelin kertoo et sain 4 matikan kokeesta =) eli siis Suomessa se olis joku 7 tai jotai sellast. Mut siis ei sil sinänsä oo mitään välii, koska melkeen kaikki sai 4 eli se oli oikeesti vaikee koe. Jotai ihme lukusarjoja.

Sit mun suurin ongelma on et haluisin oikeesti tutustuu tääl toisiin ihmisiin ja varsinki koulussa. Mut mun ongelma on et muut ei tykkää siit kiinalaisest yhtään ja kyl muaki oikeesti välil ottaa päähän et se on koko ajan mun kaa ja seuraa mua. Mut en mä voi sitä yksinkää jättää ja yleensä se on ihan kiva ja oikeesti tykkään sen seurasta. Mut sit välillä se kyselee niin tyhmii sit saan kolme kertaa selittää samat asiat yhen päivän aikana ja sit viel seuraavana päivänä uudestaa, koska se ei vaan muista enää mitä oon jo selittäny. Välil mul menee vaa hermot ja sit sanon jotai ilkeetä tai siis vastaan silleen vihasesti ja sit mulle tulee paha mieli koska ei se tarkota sitä ite.

Niin siis se mun ongelma oli et ku ne muut ei tykkää siitä ni ne ei tuu juttelee mullekaa. Oltiin tänää Leipzigissa ja mentiin junalla koulun kaa, ja meille oli sellaset 5 hengen liput ja olin sit meiän luokkalaisten kaa ja se kiinalainen tuli myöhässä ni se joutu sit joidenki toisten luokkien ryhmään. Sit en istunu sen kaa junassa, koska meiän piti istuu meiän ryhmän kaa ja se oli jotenki nii kivaa istuu ja jutella niiden kaa, varmaa eka kerta ku ne puhu mulle kerral niin paljon. En tiiä oikeesti mitä mun pitäs tehä...

Halusin alottaa sen abien enkunki silleen yksin et voisin tutustuu muihin ihmisiin. Koska se kiinalainen ei oo oikeesti hyvä enkussa ni aattelin et ehkä se ei tuu sinne sit, mut sit se halus kummiski tulla sit mun kaa abien enkkuun, koska se ei haluu olla yksin. Ja nyt mua ahistaa. Koska istun taas sen kaa, tai siis jos en istu sen kaa ni istun semmosen ärsyttävän pojan kaa.

Mä oikeesti tykkään siitä ja me ollaan jo aika hyvii kavereita, tai ehkä vois sanoo et me ollaan jo enemmän sisaruksii, meil ei kummallakaan asu hostsiskot kotona ni voi johtuu siitä. Ehkä mun koko ongelma on siinä et me ollaan ku siskokset.