Oli kiva viikonloppu. Perjantaina oltiin Freyburgin Winzerfest -tapahtumassa, olin mun hostsiskon ja sen poikaystävän kaa suurimman osan ajasta. En oo aikasemmin tajunnu yhtään mitään mitä se poikaystävä sanoo, se puhuu niin nopeesti, hiljaa ja murteella. Mut sitä ku oli kuunnellu perjantaina alkuillan ni opin sit tajuu sitäki. Se teki koko ajan pilaa musta, mut ei se oikeestaa haitannu, koska tajusin mitä se sano. Ja se on ihan mukava, ni ehkä kestän sen et se nauraa mulle.

Tultiin sit joskus puolenyön aikaan kotiin sieltä Freyburgista ja olin toosi väsyny, ja menin heti nukkuu.


Eilen päivällä käytiin taas siel Freyburgissa hostsiskon ja sen poikaystävän kanssa ja illalla olin sen kiinalaisen vaihtarin juhlissa. Siel oli kivaa kans. Se on niin outoo miten täällä jotku ihan random ihmiset kokoontuu yhteen illaks, viel oudompaa on et se on hauskaa jutella ihan randomien kanssa. Mut oli siel tuttuiki, yks tyttö meiän luokalta, mun kaks hostserkkuu ja toisen tyttöystävä, mun omat hostvanhemmat ja sit yks tyttö meiän koulusta. Mut sit siel oli joku tosi epämääränen mies. Se hais ihan viinalle jo ennen ku ne juhlat ees alko, se kätteli ja halas mua (normaalisti tääl vaan kätellään tuntemattomii) ja kaikkia muitaki joita se kätteli. Mut joo siel oli kivaa ja ruoka oli hyvää, oltiin kotona taas joskus puolenyön aikaan.

Sit tänään heräsin 7.25, koska mentiin eläintarhaan Leipzigiin ja meiän juna lähti 8.30. Nukuin viime yön aikana ehkä 6 tuntia ? Aamulla paisto aurinko ni jätin sit mun takin kotiin, otin kyl mukaan hupparin ja mulla oli neule päällä ja farkut. Aamulla oli tietty kylmä mut aattelin et se lämpenee, no ei lämmenny. Oli tosi kylmä ja sit sato vähän, mut oltiin sisällä sen aikaa ku sato, joten en kastunu. En voi ymmärtää miten tänään oli niin kylmä. Oltiin ulkona jotain 5 tuntii ja sain flunssan. Aivastelen vaan koko ajan ja mun pitää niistää koko ajan. Toivottavasti tää menee nopeesti ohi koska viikon päästä oon menossa Kölniin !

Mut siis se eläintarha oli kiva, paljon kivempi ku se missä käytiin ku oltiin Karlsruhessa ekalla viikolla (en muista oonko kirjottanu siitä mitään). Ja tää oli tosi iso eläintarha.

Ja nyt meen suihkuun, puen lämmintä päälle ja meen kattoo telkkarii ja sit meen tosi aikasin nukkuu et jaksan herää huomen !