Siellä kaupungissa (kylässä oikeestaan), mihin meen ens vuodeks, asuu 1500 ihmistä. Onneks siel on isompia kaupunkei ihan lähellä.

Nyt voisin ehkä kertoo siit mun perheestä vähän. Ne mun isäntäperheen vanhemmat vaikuttaa ainakin tosi mukavilta, ne on suurin piirtein saman ikäsii ku mun omat vanhemmat ja tälleen. Ne liikkuu tosi paljon ja harrastaa kauheesti kaikkee ulkoiluu, esim. pyöräilyy, vaeltamista ja sit se äiti käy uimas. Et pääsen ainakin ulkoilee niiden kaa =D Sit niillä on kaks tytärtä, jotka on 21 ja 18, mut se vanhempi ei asu ollenkaan kotona ja nuorempi asuu vaan vapaapäivinä kotona. Sit siel talossa asuu myös sen isän vanhemmat. Lemmikkeinä on kaloja ja undulaatti (toivon ettei undulaatit pidä hirveesti metelii).

Ps. Sain hankittua ne henkkarit, pitää vaan käydä hakee ne kahen viikon päästä. Istuin Poliisiasemalla melkein kaks tuntia ja se oli tuskaa, must tuntu et kaikki pääs ennen mua sinne, jopa ne jotka tuli mun jälkeen.