Jee olin eilen lehdessä ! Se kuva on ihan hirvee =D Eikä ne jutut oo ihan silleen miten me ollaan ne tarkotettu sen kiinalaisen vaihtarin kaa mut samapa tuo. Keskiviikkona oli semmonen haastattelija koululla ja sit torstaina tuli valokuvaaja, mikä oli ihan tyhmää koska olin ihan hirveen näkönen ja värjäsin hiukset torstai-iltana. Ja sit se juttu oli eilen lehdessä. Niil ei ollu mitään parempii aiheita kirjottaa. Sit olin eilen sen kiinalaisen vaihtarin luona, tein sen enkun esitelmää =D Ja sit katottiin Ring 2 ja sit olin kotona joskus 11 aikaan. Olin aatellu et luen yhtä tyhmää saksalaista kirjaa (Hermann Hesse: Unterm Rad) koska mun pitäs olla valmis tiistaina ja se on niiiiin tylsä ja sellasta vanhaa saksaa ni yritä siin sit keskittyy. Mut en saanu sitä tehtyy eilen ni nyt joudun lukee sitä koko viikonlopun. Sit mun pitäs tehä bilsan esitelmä, joudun selittää jonkun geenijutun saksaks luokalle, siit tulee aika mielenkiintosta =D ja mun pitäs kans tehä mun oma enkun esitelmä ...... Miks mun pitää tehä niin paljon tääl ? Sit mun luokkalaiset pyys mua johonki voimaharjottelujuttuun, en tiiä viel meenkö mut liikunta tekis hyvää =D ja ens viikolla mul on kaks päivää lomaa koulusta, koska matkustetaan mun hostsiskon luo ! Ootan niitä kahta päivää jo innolla.