Vihdoin synttärit ! Nyt enää vuos ja sit oon 18. Ja oon täl hetkellä kipeenä. Eilen en pystyny puhuu, tänään tulee jo vähän enemmän ääntä, mut puhuminen sattuu yhä. Kuumetta mul on vähäsen, ei niin paha, ainut on vaan tää kurkku ja sit yskä.

Nii olin viikonlopun Berliinissä, pitäs ehkä kertoo siitäki jotain =D Lauantaina saavuttiin meiän hostelliin joskus 12 mut ei kirjauduttu viel sisää, mentiin kiertää kaupunkii, sellanen bussi joka kiers kaikki tärkeimmät nähtävyydet ja siit pysty aina hyppää pois ja mennä sit seuraavaan bussiin sit 15 min päästä etc. Ni käytiin sit Brandenburgin torilla, Checkpoint Charlie, Alexanderplatz, sit se parlamenttitalo (mut ei käyty sisällä koska sinne ois pitäny jonottaa 3 tuntii). Sit käytiin kolmilla eri joulumarkkinoilla .. =D

Kirjauduttiin sisään sinne hostelliin (10 euroo yö) joskus viiden aikaan ja mentiin sit meiän huoneeseen. Se oli sellanen 10 hengen huone, jossa nukku sit 6 henkee meiän 4 lisäks, siks se oli niin halpa. Mut siis siel ei ollu ku 2 sänkyy vapaana, ni jätettiin sit lappu et tarvitaan 4 sänkyy ku tullaan takas. Sit ku illalla tultiin joskus 11 aikaan takas ni siel oli yhä vaan ne 2 sänkyy vapaana, ni sit valittiin mun hostserkun kaa vaan jotkut sängyt joiden päällä ei ollu hirveesti tavaraa (kerrossänkyi) ja vaihdettiin niihin lakanat ja jätettiin meiän kamat siihen sänkyjen päälle. Sit yöllä ku ne 2 tyyppii, jotka nukku meiän yläpuolella, tuli joskus kuuden aikaan sinne huoneeseen, ne tuijotti varmaan 5 min silleen 'mitä, joku nukkuu täällä ????'. Mut siis ei oltu kenenkää sängyssä, joten kaikki oli hyvin.

Sit sunnuntaina käytiin Madame Tussauds (vahakabinetti) kattomassa ja SeaLife:ssa. Sit jossain markkinoilla viellä ja sit lähettiin kotiin. Olin niin väsynyt sen jälkeen, nukuin koko automatkan.

Eilen oli tarkotus mennä jonnekki vähän kauemmas joulumarkkinoille (meillä oli eilen vapaa päivä), mut olin niin kipee, tai siis en voinu yhtää puhuu etc ni ei menty.  Ja tänään en mee kouluun. Mut toivon et oon lauantaina terve koska sillon juhlitaan mun synttäreitä !