Perjantaina olin siellä huvipuistomarkkinoilla, siel oli kivaa ja sääki oli parempi (keskiviikkona ja torstaina sato). Mut ei ollu kyl hirveen lämmin. Mulla loppu koulu jo 11, ni mentiin sit shoppailee ja sen jälkeen kaverin kämpälle ja siitä sit sinne huvipuistoon. Yritin ettii itelleni mekkoo ja löysinki 2 mut en ostanu kumpaakaan =(
etin siis mekkoa mun veljen ens kesän konfirmaatioon ja sit kaksiin illallistanssiaisiin, toiset on vaan abien päätösjuhlat ja toiset on sit Leipzigin yliopistolla, eläinlääketieteen opiskelijoiden kanssa, jotka juhlii sitä et niiden opinnot on puolessa välissä.

Eilen heräsin kuudelta aamulla koska mun päätä särki, se särky oli viel niin omituista etten tajunnu eka et kyseessä oli migreeni. No otin sit lääkkeen liian myöhään ja päädyin parin tunnin päästä oksentaa. Ihanii nää kohtaukset. Sit oli viel kiva lähtee semmosille kyläjuhlille. Mun pää oli koko päivän kipee ja mun piti viel myydä jotain arpoja ja kaikkee. Mut onneks sain ilmasta boolia ja kakkua =) ja lopulta illasta mun päätä ei enää niin hirveesti särkyny, vaan nopeet liikkeet ja tärähdykset sattu. Mut joo illalla oli tuskaa, ku mua alko yskittää ja joka yskäsy sattu päässä :// se oli aika säälittävää...

Ja 4-1 häviö lätkässä TANSKALLE? Haluuttekste kertoo mulle vähän tarkemmin et mitä Suomi on oikee tehny?

Tänään pitäs lähtee pyöräretkelle .. Olin viel viime viikolla ihan innoissani, mut nyt mun päähän sattuu vieläki vähän ja sit se mun kaveri jonka takii olisin menny on kipeenä eikä tuu. Ni en tiiä meneekö ne muutkaan ja en tiiä huvittaako mua mennä.

Ja hyvää äitienpäivää sinne Suomeen !