Olin torstaina kattoo 'In meinem Himmel', en tiiä mikä toi on enkuks tai millä nimellä se on Suomessa, mut siis siin se tyttö tapetaan ja sit sen isä alkaa ettii sitä murhaajaa joka oikeesti on niiden naapuri ja se tapettu tyttö on sit taivaassa etc. Mut toi oli niin hyvä ! Oikeesti ! Ja sit ku se oli torstai-ilta ni se leffa oli ihan tyhjä eli siel oli 5 ihmistä meiän lisäks. Siel oli niin hiljasta, kukaan ei puhunu, kukaa ei viittiny ees syödä =D

Kerroinko jo et sain 4 viikoks ilmasen punttiskortin, voin käydä ihan normisti salilla tai sit mennä pilatekseen/joogaan/spinningiin etc eikä mun tarvii maksaa nyt mitää ! Se on vaan naisille se kuntosali ja siel on sauna ja kaikkee, ja sit niil on meikin poistoaineit siellä, hiuslakkaa+muotovaahtoo, spraydeodoranttei jos unohtaa omansa ja kaikkee muutaki mahollista. Se on oikeesti tosi siisti paikka, en tiiä et onks mul varaa mennä sinne enää tän 4 viikon jälkee ku pitäs maksaa ..

Eilen oli ne naamiaiskarnevaalit .. Siel oli oikeesti tosi paljon ihmisii, mut en tuntenu ketää (ei sinänsä mikää yllätys) mut mun kaveritkaa ei tuntenu ketää. Siel oli tosi huonoo musiikkii ja siel oli vaan niin tylsää. Juotii vähä, tanssittii vähä ja olinki sit jo yheltä kotona. Mun kaveritki oli nii masentuneita, koska siel on kuulemma ollu joka vuos niin hauskaa ja paljon tuttui ja tällee ja nyt ku mä oon mukana ni oli tietysti tylsää. Mut oli se parempi ku et oisin istunu kotona lauantai-illan.