Olin eilen illalla ulkona mun hostsiskon, -serkun ja jonkun niiden kaverin kaa, tultiin joskus yhentoista aikaan jo kotiin mut menin nukkuu joskus puolenyön aikaan. Tarkotus oli herätä 7:45 ja käydä suihkussa etcetc, koulu alko vasta 9:35 mut bussi tulee 8:30 (joo bussit kusee).

Laitoin sit herätyksen eilen illalla mut olin unohtanu painaa mun herätyskellon napin alas ... Nukuin aamulla ihan onnellisena ja heräsin ku joku tuli alakertaan hakee jotain, olin sillee 'jättäkää mut rauhaan,  saan nukkuu pitkään' mut päätin sit kattoo et paljon kello on. En voinu uskoo et se oliki jo 8:21. Kiroilin pitkäs aikaa suomeks ja aloin juosta ympäri taloo, olin yksin ni kukaan ei voinu heittäkään mua kouluun,  mut ehin bussiin. En vaan ehtiny syödä enkä käydä vessassa, mut söin mun eväät aamupalaks ja juoksin koululle vessaan.

Mul oli eka kaks tuntii kuvista (tuskaa) sit mul piti olla fyssaa mut mul oliki hissaa, kukaan ei ollu viittiny kertoo mulle et ne tunnit on täl viikol vaihdettu, olin ainut joka ei tienny, se otti päähän. Mut en onneks ollu ainut jolla ei ollu kirjoi/vihkoo mukan. Ja se tyttö jonka vieressä istun hissan tunneilla, on nyt neljättä viikkoo kipeenä, en tajuu yhtään mitään hissasta koska mul ei oo vieressä ketään keneltä kysyä.

Sit sain hissan tunnilla hirveen päänsäryn kaikenlisäks. Onneks niiden kahen tunnin jälkeen oli vaan yks tunti saksaa, mikä on tosi turha tunti, koska tuol 10.luokan saksantunneilla ei tehä mitään mulle hyödyllistä. Se maikka vaahtoo saksaks jotain jonkun tarinan merkityksestä, mitä ne saksalaisetkaan oppilaat ei tajuu ni miten mä voisin ulkomaalasena tajuta sitä ? Siks tykkään enemmän 9.luokan saksantunneista (vaik vihaanki sitä luokkaa), koska siel kirjotetaan joka tunti. Se on paljon hyödyllisempää ku kuunnella jotain mistä en tajuis varmaa suomekskaan mitään.