Dataan nyt siis sellases nettikahvilassa Rastattissa, missä tää leiri pidetään ja tääl on ihan mukavaa =) Aluks olin silleen et mitä ihmettä teen täällä, koska olin niin väsyny ja kaikki jenkit oli niin äänekkäitä enkä ymmärtäny aasialaisten englannista mitään.

Mut nyt oon jo tottunu näihin jenkkeihin (+ muutama kanadalainen ja yks australialainen) ja siihen et ne on äänekkäitä ja oon jo ihan mukana näiden menossa (=

Nää puhuu aika helppoo englantii, et tajuun kyl mitä ne sanoo ja sillee, mut ku oon väsyny tai en jaksa ajatella ni sanon jotain suomeks. Se on hyvä tapa saada huomio itteensä koska sit kaikki kääntyy kattoo mua ja sanoo 'What did you just say??', oikeestaan se on aika noloo. Mut onneks nää on ihan innoissaan aina ku sanon jotain suomeks.

Oltiin tänään Karlsruhessa mut se oli aika turhaa koska kaupat ei ollu auki. Käytiin vaan eläintarhassa ja sit hengailtiin jossain kahvilassa.

Aber ich habe viel Spaß !