46 päivää huomisesta ja lähtöpäivää en laskenu mukaan. En jaksa odottaa !

Eli se maahantuloleiri pidetään Rastattissa (toivottavasti kirjotin oikein), joka sijaitsee ihan toisella puolella Saksaa kuin mun tuleva kotikaupunki (kylä..). Mitenköhän pääsen sielt isäntäperheeseen? Mulle sanottiin vaan et vaihtareiden kuljetukset isäntäperheisiin järjestetään, mut ei ne varmaa meitä kaikkia voi lähtee yksitellen kuljettaa? Uskon et varmaan mennään junilla tai muilla julkisilla ja oon niin varma että eksyn jos mun kanssa ei tuu kukaan muu, eksyn vaikka mut laitettas junaan/bussiin, jonka päätepysäkki olis se kaupunki missä mun isäntäperhe asuu.

Oon alkanu miettii nyt et mitä otan mukaan. Ja en vaan tiiä miten saan kaiken mahtumaan? Pitäs karsii puolet siitä listasta, mikä mulla nyt on. Voin vaan kuvitella millanen oon sit ku lähtöön on aikaa jäljellä enää pari päivää.

Kaiken lisäks kaveri lähtee viikon päästä Uuteen-Seelantiin ja se voi olla syy miks haluisin itekki jo lähtee!