eli poskiontelotulehdus. Olin jo keskiviikkona lääkärissä ja sain antibiootit. Se oli vähän outo se lääkäri, se oli vanha ja liikku tosi hitaasti ja anto mulle antibiootit ku kerroin sille et luulen et mul olis poskiontelotulehdus. Olin sen luona ehkä 3 min. Se sano vaan et ainoo keino ottaa selvää et onkse diagnoosi oikeessa olis mennä röntgeniin, Suomessa lääkäreillä on sentään sellaset pienet ultraäänilaitteet joilla ne voi kattoo et onks poskiontelot tulehtunu vai ei. Mut eipä siin mitää, mul oli sit viel kurkkuki kipee mut aattelin et se on varmaa vaa flunssa.

Sit torstaina paheni vaan se kurkkukipu ja kuumekaa ei meinannu laskee. Perjantaina aloin yskii ja mul oli yhä kuumetta, lauantaina mun silmät muuttu punasiks, pelästyin jo et saan viel jonku silmätulehduksen. Sunnuntaina oli kuume sit oikeestaan poissa ja antibiootitki loppu samana päivänä. Tänää on silmät vieläki punaset mut mul on jotai rauhottavii silmätippoi ja mun kurkkuki on yhä kipee ja vieläki yskittää. Jos kuume palaa ni meen uudestaan lääkäriin. Oon nyt ollu keskiviikosta lähtien pois koulusta, en tiiä viel et meenkö huomennakaan.

Pahinta oli et olisin halunnu lauantaina mennä kavereiden kaa Leipzigii (en muista kerroinko tästä jo edellises kirjotukses =D), oli tarkotus mennä shoppaa, leffaan ja lähtee sit ulos ja nukkuu sielä ! Mut tietty tulin kipeeks ......................... Mut joo sit siirrettiin sitä leffaa tohon sunnuntaille, mut en vieläkää ollu tarpeeks terve menee........................ Vaan mulle voi käydä näin.

Laskeskelin täs et mulla on ollu jo vuoden 2010 aikana 2 antibioottikuurii + sen lisäks oon käyttäny vähintään 5 muuta lääkettä. Vaan kahen kuukauden aikana.

Ja sori et täst tuli tämmönen sairaskertomus.

ps. Espoon Oilers on ollu pelaamas tääl Weissenfelsissä =D ja me suomalaiset ollaan kuulemma tosi hyvii sählyssä tai salibandyssä (miks sitä pitäiskään kutsuu). Olinko eka joka kuuli ton vast nyt ?