Olipas turha koulupäivä. Koulu alko 9.35 ja loppu 11.05 ja mul oli vaan 2 tuntii kuvista. Oikeesti olis ollu 5 tuntii kouluu, mut siel on opettajii kipeinä ja sit abit tekee jotain harjotuskirjotuksii ni ei oo ketää pitämäs tuntii, veikkaan et niil ei oo varaa ottaa sijaisii tai mitää.

Sit menin koulun jälkee salille ja siel oli niin ihanan tyhjää.

Ja halusin ens lauantaina lähtee ulos mun luokkalaisten kaa, mut koska ne on alaikäsii ni kukaan ei voi ajaa mua tai hakee mua. Ni ehdotin sit et voin mennä sinne junalla ja tulla sit taksilla takas, koska se varmaa menee vähä pidemmälle se ilta enkä haluu rasittaa mun hostvanhempii sillä et niiden pitäs hakee mua jostain. Aikasemmin olin jo puhunu siit taksilla ajamisesta ja se oli ihan okei ja sillee. Nyt ku otin tän uudestaan puheeks ni yhtäkkii se taksilla ajaminen ei ookkaa okei etc. Nyt mun hostäiti haluis et mun hostisä hakis mut. Tai sit mun pitäs nukkuu siel. Mut en sit taas tunne mun luokkalaisii hirveen hyvin (joo ei olla mitenkää hyvii kavereita) ja en tykkää nukkuu tuntemattomien luona enkä tykkää kutsuu itteeni niille. Jos ne ei ehdota et voisin nukkuu siellä en varmaan kysykkää.

Tääl on niin vaikeeta lähtee ulos ilman autoo.