Koulussa oli tosi tylsä päivä. Käytiin saksantunnilla läpi jotain kirjaa mitä luetaan, tosi tylsä klassikko, josta tajusin ehkä vähän. Mut sit en tajunnu mitään mitä ne analysoi sitä kirjaa, jotain et miten sen kirjailijan kerronta etenee etc. Sit mantsassa käveltiin koululta vähän matkaa semmoseen paikkaan missä katottiin sitten video tästä kaupungista ja sit kuunneltiin puolisen tuntia jotain selitystä tän paikan kehityksestä. En jaksanu kuunnella ollenkaa, tuijottelin vaan seiniä (niinku kaikki muutkin).

Mut tykkään silti perjantaista koska mulla on vaan 4 tuntii kouluu ja pääsen 11.05 =)

Hostsisko haki mut sit koulusta ja ajettiin sellaseen isoon kauppakeskukseen, joka on ehkä 30 min ajomatkan päässä. Käytiin syömässä ja sit shoppailtiin. Oli jo aikakin päästä shoppailee, rupee vaatteet loppuu.

Ostin:

- farkut

- hupparin

- neuleen

- sukkia

- kaulahuivin

- 3 pitkähihasta t-paitaa

- shampoo+hoitoaine
- kasvojenpesuaine (en tiiä miks sitä pitäis kutsuu)

- kynsilakanpoistoaine

 

Sit käytiin syömässä + ostettiin smoothiet. Yhteensä mulla kulu rahaa n.110 euroo. Normaalisti mulla menee farkkuihin pelkästään melkeen ton verran.

Mut tarviin kyl sit viel ainaki yhen topin, talvikengät ja talvitakin (en kyl tiiä pitäskö mun vaan pyytää et ne lähettäs mulle Suomesta, mut en tiiä haluisinko uuden).

 

Sit kohta saan varmaan mun iPodiin laturin ni pystyn taas kuuntelee sitä. Ja ehkä sen kameranjohdon kans ni saisin noit kuvii laitettuu koneelle, en kyl tiiä miten saan ne facebookkiin tai minnekään koska meiän kone on niin hidas, mut pitää kattoo sitä.

 

Sit huomenna Kölniin !