Tääl on niin ihanan lämmin ! Joku 25-30 astetta ja aurinko paistaa. Menin eilen rannalle mun hostserkkujen kaa ku tulin koulusta =) Uin jopa, vaik se vesi oli kyl tosi kylmää.

Sain mun enkun aineesta 1 (10 Suomessa) ja oon onnellinen et on ees yks aine mis oon hyvä täälä. Fyssaa ymmärrän jotenki koska käytiin ne asiat just viime vuonna Suomessa, matikasta en tajunnu aluks mitään, mut nyt oon alkanu ymmärtää.

Matkustan ens viikon lauantaina Kölniin tapaa muit vaihtareita ! Sitä en jaksa oottaa. Paitsi et junamatkoihin menee yhteensä n. 11 tuntii mut ei se mitää.

Tänä viikonloppuna ois tarkotus perjantaina mennä jonnekkin viinifestivaaleille Freyburgiin (kaupunki täs lähellä) ja lauantaina on sen kiinalaisen vaihtarin äiti järjestää jotkut juhlat sen kunniaks ja sinne on tulos kaikki jotka tunnen täältä, paitsi koulusta ei tuu kai ketään.