Okei maanantai meni aika kivasti, tai siis en liikannu aamulla koska mul on vieläki yskää. Sen jälkeen mul oli esitelmä filosofiassa, joka meni miten meni mut sit se maikka sano et se antaa mulle 3, sit ne kaikki muut siel luokassa on silleen et 'ei et kyl nyt 2 pitäs vähintään antaa' etcetc ja sit sain 2, mut se oli niin outoo et ne alko tolleen vaan sille maikalle sanoo vastaan =D mut en mä valita, sain 2. Niin siis en oo välttämät sanonu et saan arvosanoi tääl, koska mun koulu on niin vammanen. Sit koulun jälkee mentiin laulaa vanhainkotiin joululaului .. Ne oli jotenki vihasii vanhuksii, sit siin keskivaiheilla yks nukahti =D

Sit tiistaina sain nukkuu vähän pidempään ja sit koulussa nyt ei oikeen tapahtunu mitään .. Koulun jälkeen mentiin sit toiseen vanhainkotiin laulaa ja siel ne oli vähän mukavempii, ne ei kattonu niin vihasesti ja ne laulo mukana =D

Tänään yks mun luokkalainen kutsu mut johonki bileisiin lauantaina, mut en pääse koska oon jo luvannu et meen toiseen kylään juhlii vähän vanhempien kaa, sinne tulee varmaan koko kylä enkä haluu todellakaa peruu sitä ni pitää jättää bileet välistä.

Ja sit en tiiä mitä teen uutena vuotena ! Mun siskot on töissä, se serkku jonka kaa yleensä teen jotain on Prahassa, kiinalainen vaihtari on jossain lomalla, siin oliki kaikki mun läheisimmät kaverit sit. Mun hostvanhemmat menee jolleki niiden kaverille, mut en tiiä haluunko viettää UV:tä vanhojen ihmisten kaa. Mut hostäiti mietti et voisin kysyy mun toiselta hostserkulta et mitä se tekee, mut en oikeestaan tunne sitä niin hirveen hyvin, mut se menee varmaan juhlii sellaseen (isoon) kaupunkiin tähän lähelle ni voisin kyl mennä mukaan jos se vaan ottaa mut, koska seki on sit jo taas vanhempi (ei oikeestaan mitään tietoo minkä ikänen se on?) sit voisin nukkuu niiden luona.

ps. oon lihonu =(