Halusin vaan kertoo et sain siitä esitelmästä 10, mut musta tuntuu et vaan sen takii, koska se opettaja halus vaan kuulla, et puhun tunnilla. En viittaile siellä tai mitää ni se oli ihan hyvä saada tolleen hyvä numero.

Sit sain kemman kokeesta 9, olin yks kuudesta jotka sai ysin ja sit sen kokeen keskiarvo oli 8, et olin aika ylpee siitä =) ja sit mulla oli viel saksan kokeessa vähemmän virheitä ku suurimmalla osalla meiän luokasta =) JEE !

Halusin vaan kertoo =)

Meiän abit juhlii nyt tätä viikkoo, koska tää on niiden viiminen virallinen kouluviikko ja ne pukeutuu nyt joka päivä jonki teeman mukaan. Ja sit perjantaina ne maalaa muita oppilaita, varastelee tuolit luokista ja ampuu vesipyssyillä ja toivon todellakin et siellä vesipyssyissä on vaan vettä. Ja sit meen illalla abien kanssa juhlistamaan niiden lukion loppua, kylläkin sen toisen suomalaisen vaihtarin koululaisten kanssa, en mun omien .. =D

Ja nyt on pää kipee, tullu varmaa oikeesti koulurasituksesta.. Olin tottunu lomailee.