Okei, en ollu kotona oikeestaan ollenkaa, nukuin tääl kyl mut muuten olin koko ajan jossain. Perjantaina oli semmonen festivaalimarkkinajuttu (en oikeesti tiiä miks niit pitäis kutsuu, karnivaalit?) Storkaussa, pikkunen kylä täälläpäin. Eka autoin tekee ilmapalloi ulkona, huom. oli aika kylmä ja mul ei ollu ku nahkatakki, farkut ja lenkkarit, ja sit lapset kulki sen kylän läpi niin et ne otti niit ilmapalloi ja kiinnitti niihin sädetikun ja sytytti sen ja päästi ilmaan, se oli oikeesti aika siistii. Sit lopulta mentiin sellaselle kirkolle ja syötii ja juteltii, soitti ne jotain kansanmusiikkiiki mut siis ei siel mitää ihmeellisempii. Olin koton sit joskus kymmenen jälkee.

 

Lauantai oliki sit mielenkiintonen. Mun hostsisko kysy et haluunko lähtee shoppaa sellaseen paikkaan mistä saa merkkivaatteita halvalla, ni sanoin sit toki et joo haluun. No lähtö oli 10 aamulla, ajettiin mun siskon autolla joka on tosi pieni ja mun siskon poikaystävä ja sen kaveri oli kans mukana, joten toki ne sai miehinä istuu edessä ja siel takan ei oikeesti oo yhtään tilaa. Menomatkalla pysähdyttiin sentään syömään (Burger King), mut siis se matka kesti 2 tuntii. Sit tultiin sinne ja siel ei oikeestaan ollu enää mitään ... Sit ajettiin 2 tuntii takas siskon poikaystävän kylään, vaihdettiin isompaan autoon ja ajettiin puolisen tuntii sellaseen ostoskeskukseen. Sieltäkään ei oikeestaan löydetty mitään, sit ajettiin takas siskon poikaystävän kylään, vaihdettiin siskon kanssa sen autoon ja ajettiin hostisovanhemmille syömään. Lopulta olin kotona vihdoin joskus kymmenen aikaan.

 

Mut se oli oikeesti kiva ajella niiden kaa, ne vaan pelleili koko matkan lauantaina. Eka ne laitto sille siskon poikaystävälle lilan kaulaliinan, vastaantulijoiden ilmeet oli oikeesti tosi hauskoi, sit ne vilkutteli kaikille =D tööttäs yhelle pojalle ja vilkutti sille, sen pojan ilme .... =D Sit siel ostoskeskuksen pihal ne keksi laittaa radiokanavaks jonku oopperakanavan ja radio täysille + ikkunat auki. Nauroin niin paljon niille. Ei ois ikin uskonu et ne on yli 20.

 

Tänään olin sit nopeesti sellases näytelmäjutussa, tai sellases tapaamisessa ku teen mukana joulunäytelmää kirkossa, oon enkeli... Joudun sanoo 4-5 lausetta koko näytelmän aikana =) mut se on ihan jees, koska ne ihmiset jotka tekee sitä mukan on kivoi. Sit mentiin serkun luo, koska se autto mua bilsanesitelmässä (se tekee sen huomiseks valmiiks niin et voin lukee suoraan paperilta). Sit sen kaveri haki meiät käsipallomatsiin =D sen jälkeen ajettiin toiseen pikku kylään (Pettstädt) koska siel oli jonku tytär saanu vauvan (tai siis se tyttö asuu jossain Etelä-Amerikassa) ja sieltä sit ajettiin Naumburgiin, haettiin ruokaa (Mäkkäri) ja mentiin syömään yhen tytön luo. Tulin vähän aikaa sit kotiin.

 

Ja huomenna on esitelmä etiikassa/filosofiassa. Mun pitää oikeesti kysyy jos voisin vaihtaa sen uskontoon. En oikeesti tiiä kumpi on hirveempi aine, mut ussasta voisin ehk ymmärtää jotain.

 

Sit meen 2 viikon päästä Berliiniin viikonlopuks serkun ja sen kaverin kaa =) sen saman kaverin jonka kaa tehään aina jotain ja jonka luona olin pelaa Wii:tä.