Terveisin äiti =) oikeestaan oon miettiny tota jo itsekkin. Mut mulla on aina niin vähän aikaa kirjottaa ni kirjotan sit silleen ku puhuisin. Ehkä mä yritän kirjottaa vähän parempaa suomea, mut tuskin sekään onnistuu. Sanoin äitille et se voi sit vaikka lukee sen tekstin ääneen, ehkä se kuulostaa sit siltä et mä selittäsin ite siinä, voitte kokeilla.

Mun piti kirjottaa tänne aika paljon kaikkee, mut en enää oikeesti tiiä mitä.

Ainii, Prahaan en sit ehkä matkustakkaan =( koska sille matkalle ei oo tarpeeksi osaanottajii ni se ei sit kannata lähtee, koska se on sit liian kallista. Puolet näist amerikkalaisista vaihtareista on varmaan juonu kaikki rahansa, oikeesti =D ku kuuntelee kavereiden juttui aina.. Ne ei oikeesti tee täällä mitään muuta.

Viel 2 viikkoo ! Sit on kahen viikon pääsiäisloma ! En kyl tiiä mitä teen sillon .. Mut ainakin saan nukkuu pitkään ja voin sit vaik hengailla tääl itekseni jos en parempaa keksi, mielenkiintosempaa ku kouluun meneminen.

En oo vieläkää kunnolla terve ja mua ei huvittas mennä kouluun, mut toisaalta en haluis olla enää kotonakaan. Haluun vaan kesän ja loman. Pelkkä lomaki riittäs. Mietin just et mitäköhän teen täs seuraavin viikkoina ? Tapaan ainaki sen toisen suomalaisen vaihtarin ja sen synttärit on kans ens kuussa et matkustan sillon sinne. Sit mul ois bilsan ja matikan kokeet ja luultavasti koe jossain muussaki aineessa mut en oo vaan merkannu niit kalenteriin. Kivaa =)

Ja mulla oli enkussa testi keskiviikkona ............. Oon tehny sellasii virheitä viimeks seiskalla. Oon vaan onnellinen jos saan 3 (8), nauratti ja itketti sen testin jälkee =D 'drive a bike'. Ei oikeesti, mulla ei oo ollu kunnon enkun tuntei kolmeen viikkoon (2 viikkoo ilman enkkua, kolmannella viikolla olin kipee) ja kaikenlisäks tv on saksaksi. En kuule enkkuu oikeesti muualta kuin radiosta.

Pitäs mennä shoppailee. Haluun ostaa uuden kevättakin, luultavasti nahkatakin. Ja sit kesävaatteit olis kans kiva ostella ja haluun uudet lenkkarit ja balleriinoi. Laukkuu en haluu ostaa, tää on niin outoo. Oon aina ostellu laukkui, mut nyt mua ei huvita ostaa uutta, sinänsä mulla on jo 5 laukkuu täälläkin.

Kyl mä sittenki keksin jotain kirjottamista.