Eilen alko taas koulu enkä ois yhtään jaksanu. Oisin vaan halunnu nukkuu maanantain aamuna, vihaan maanantaita koska mun pitää herää aikasemmin liikan takii. Ja meil oli sisällä korkeushyppyä. Oon kerran aikasemmin hypänny korkeutta joskus ylä-asteella, mut sain silti arvosanaks 1 eli en oo sittenkää niin huonos kunnos kumminkaa ku pystyn viel hyppii =D

 

Sit mul oli etiikkaa ja kemmaa ja saksaa, etiikasta ja saksasta en muista mitään, olin niin väsyny. Mut kemman tunnilla tehtiin sellasii kokeita, et maikka antaa tuntemattoman aineen ja sit jotain muita aineita ja sit meiän pitää selvittää mitä se tuntematon aine on ja sit tehä jotain tehtävii ryhmän. Olin paras, koska olin ainut joka osas selittää mikä on Biuret- tai Xanthoprotein-reaktio meiän ryhmässä ja jouduin välil neuvoo niit muita. Se oli aika hyvin multa, ku ottaa huomioon et mul ei oo mitään tietoo mitä noi on suomeks =D olin edellisen iltan lukenu ton koska luulin et meil olis testi.. Mut olin silti paras. Niit ryhmätyötehtävii en osannu tehä, eikä mul oo ees mitään tietoo mitä tehtiin mut ihan sama.

 

Tänään menin kouluun vast puol kymmeneks (ihanaa<3) ja ekaks mul oli kuvista ........... Piirretään tulitikkuaskei ja tulitikkui ja sit niiden pitää tehä jotain, esim. kattoo telkkarii etc. Se on niin turhaa ! Fyssan tunti meni aika nopeesti siin ku intergroiduin (ei mitään tietoo miten toi pitäs kirjottaa) kahen tytön kaa, joiden kaa istuin, se oli aika jees, ku juteltiin vaan koko tunti. Must tuntuu et oon käyny noi fyssan asiat joskus ylä-asteel läpi, mut en muista niist mitään eikä mua pahemmin tänään fyssa kiinnostanu. Saksan tunnista mul ei oikeestaan oo mitään muistikuvaa, mitä ollaan tehty =D

 

Mut siis eilen meiän maikka kysy et onkse okei et jostain lehdestä tullaan haastattelee mua ja sitä kiinalaista vaihtarii ja oltiin silleen et joo se käy. Ja niiden piti tulla tänään saksan tunnilla, mut ne ei ikin tullu ni mentiin kotiin sit. En tiiä mistä ne on kuullu et ollaan täällä ja haluisin oikeesti tietää mut ei sil oikeestaan oo mitään välii.

 

Sit selostanki täs mun loman kans =D niin ekan iltan olin pelaa Wii:tä mut sen oon kai jo kertonu. Sit ekan lauantaina olin sellasilla karnevaaleilla ja kattoo leffaa mun serkun ja sen kaverin kaa, katottiin joku saksalainen leffa enkun kielisel tekstityksel ja se oli niin outoo lukee enkkuu ja kuulla saksaa, ku yleensä kuulen enkkuu ja luen suomee mut siis tajusin kyl kaiken =D

 

Sit sunnuntaina olin toisessa pikku kylässä joidenki perhetuttujen luona, ei me muuta tehty ku juotiin jotain ja juteltiin mut siis ne poltti sisällä. Se oli niin ällöttävää. Sit se mies jonka luona olin pelaa Wii:tä huomas ku puhaltelin savuu pois mun naamalta ni se avas sit ikkunan =) Mut siis niin inhottavaa, haisin ihan savulle sen jälkeen ja mun päätä särki.

 

Maanantaina ja tiistaina en tehny oikeen mitään, pelasin simssii (lol) ja hengailin vaan. Oli niin huono sää ettei oikeen huvittanu oikeen lähteekään mihinkää ja kaikki oli joko töissä tai koulussa.

 

Keskiviikkona (14.10, et tiiätte mistä päivistä puhun) tuli Suomi-Saksa jalkapallo-ottelu ! Tulos oli 1-1. Suomi johti 1-0 koko pelin mut varmaan just vikalla minuutilla Saksa teki maalin ja tulos oli 1-1. Niin turhauttavaa. Oisin halunnu leijuu et Suomi, joka ei oo futismaa, voitti Saksan, mut en päässy leijuu =(

Torstaina menin Leipzigiin yhen meiän koululaisen kaa. Ostin:

- beiget farkkulegginsit (Vero Moda)

- mustan neuleen (Mango)

- tummansinisen t-paidan (Mango)

- hupparin (H&M)

ja sit alusvaatteita+junalipun+ruokaa.

Ois voinu olla vähän kivempaa olla Leipzigissä ku ei sada, mut ihan sama, siel oli silti kivaa. Ja se on niin kiva huomaa etten sanonu ku ehkä 5 sanaa englanniks koko aikana =) oon jo aika hyvä.

 

Perjantaina kävin sit ostaa uuden puhelimen mun hostsiskon kaa, Sony Ericsson W395: (toivon et toi kuva näkyy =DD)

 

Ostin Ericssonin koska mun vanha muistikortti sopii tohon ja toi ei ollu niin kallis, vaan 169€. Tääl on puhelimet yleensä tosi kalliita, koska nää saa puhelimet tosi halvalla ku ottaa liittymän kans, mut ilman liittymää nää on tosi kalliita. Sit illalla mentiin hostsedän synttäreille ja mun nuorin hostserkku on mun veljen ikänen ja sil oli kans playstation2 ja samoi pelei ku meil himas ni loistin sit siel, pelasin mun kahen poikaserkun kaa, toinen on 14 ja toinen 20 ja sit mun yks naispuolinen serkku pelas kans ja se on 21 (se on se jonka kaa teen aina kaikkee ja tykkään siit et se ottaa mut aina mukaan joka paikkaan vaik oon 5 vuotta nuorempi etc.) Se oli niin kiva pelaa pleikkaa pitkäst aikaa =D oonko jotenki outo ?

 

Lauantaina menin sit sille kiinalaiselle vaihtarille eka kahvittelee ja sit söin iltaruuan siel, siel oli kans yks kiinalainen poika ja sen hostisä, sit sen kiinalaisen vaihtarin perhe ja yks tyttö sielt kylästä (joka on oikeesti 26, mut näyttää ehkä just ja just 18-vuotiaalt, mut se on tosi kiva). Eli meit oli siel yhteensä 8 =D Se oli silleen ihan kivaa, mut jälkeenpäin juttelin sen kiinalaisen vaihtarin kans, eikä meistä kumpikaan tykkää yhtään siit kiinalaisesta pojasta, se oli niin negatiivinen koko ajan. Ja silleen 'kiina on paras, mä oon aina oikeessa, saksa on ihan tyhmä (koska sil ei oo kavereit) etc.'. Se oli jotenki tosi masentavaa seuraa.

 

Sunnuntaina en tehny kai mitään ? En muista =DDDDD Niin ja olin kans eilen uimassa =) yritän ees vähän urheilla =D