Luin tota listaa minkä olin aikasemmin tänne kirjottanu. Oon nyt saanu kolme kohtaa tehtyy: sain henkkarit, ostin siistit mustat housut ja oon käyny mökillä. Edes jotain oon tehny. + voisin lisää siihen listaan kohdan 'käy hammaslääkärissä' ja äiti varas sen onneks mulle ens viikoks.

Mun on pitäny jo parin viikon ajan lähettää kirje ja kuvia sille mun perheelle mut en vaan saa aikaseks. Ja yhtäkkii tajusin miten vähän aikaa on jäljellä! Mun pitäs ens viikon aikana saada se kirje postiin (katotaan onnistunko..).

Tosi masentavaa ku kaks kaverii on jo lähteny =( Toinen on siel Uudessa-Seelannissa ja toinen lähti USA:an. Harmittaa vaan ku en ehtiny kesän aikana ollenkaa näkee sit USA:an lähtenyttä.

Sit lähetin yhelle meiän järjestön viime vuoden vaihtarille sähköpostia, ku se oli kans Saksassa ja odottelen nyt sen vastausta =)