Eilen juhlittiin mun synttäreitä =) ei tääl ollu ku muutama ihmistä, enempää en ois halunnukkaa. Ja se toinen suomalainen vaihtari oli täällä ja oli sit yötä kans koska se asuu parin tunnin ajomatkan päässä.

Sit sain mun hostserkulta ja sen kaverilta lahjaksen sen et mentiin leffaan =) otsikosta voitte päätellä et mikä leffa ......... Sain kans sen kirjan lahjaks, mut mul on se eka osa viel vähän kesken, mitä nyt oon lukenu sitä yli 3 kuukautta, mut puolustukseks voin sanoo et se on saksaks ja mul ei oo aikaa lukee. Sit sain kans kaikkee muuta pientä.

Sit en oo enää oikeestaan kipee, vähän yskittää ja sit mun ääni ei oo viel ihan ok, mut eiköhän se tästä, toivosin vaan ettei mun tarvis liikkaa huomenna ... Mä en yhtään jaksais ja sit mul on heti liikkatuntien jälkeen esitelmä ja sit viel kemman koe. Ja mua ei oikeestaan yhtään huvittais mennä kouluun, mut enää 2 viikkoo ni sit on loma, lopultaki. Sit keväällä onki joka kuussa ainaki parin päivän loma ! mut koulu loppuuki sit vasta 24.6 täällä.