Tänään mun luokkalaiset ilmotti et mennään keilaa yhessä, et me sopeuduttas porukkaan etc eikä oltas yksin ja jotai tollast. Mut sit ne puhuu et ne menee yhelle meiän luokkalaiselle kaikki perjantaina, olin silleen et jos ne haluu et me päästään mukaan niiden porukkaan ni eiks niiden kannattais kysyy meit kans, sinänsä sil ei oo mitään välii, koska en kumminkaa pääsis.

Perjantaina meen koulun jälkeen shoppailee, sit sen jälkeen meen Leipzigiin mun serkun ja hostisän kanssa (?) en oikee tiiä mitä mennää tekee tai ketä on tulossa, mut kumminki. Sit illalla on hostisoäidin synttärit. Lauantaina juhlitaan uudestaan niit synttäreit (nää ettii vaan syitä juoda =D, no ei) ja sunnuntaista en tiiä.

 

Mut se mun vanhempi hostsisko tulee kotiin viikonlopuks, vihdoin tapaan senki. Se nuorempi olis kai tullu kotiin, mut se ei haluu nukkuu sohvalla ja se vanhempi nukkuu nuoremman huoneessa, koska mä nukun sen vanhemman huoneessa. Tosi vaikeeta.

 

Mut se toinen suomalainen, josta puhuin aikasemmin soitti eilen et jos oisin halunnu mennä sinne viikonloppun la-su, joutusin olee yön siel koska sinne on jotain 2-3 tunnin matka, mut en pääse koska mul on niin paljon kaikkee =( oisin halunnu mennä.

 

Ja se ei oo kotona ku meil on loma (10.-18.10) ja mul ei oo sillon mitään tekemistä, kummatki mun hostvanhemmat on töissä. Mut en tiiä et meenkö Itävaltaan autolla mun serkun ja sen tyttöystävän kanssa pariks päiväks vai en ? Koska mun hostisä selitti jotain et voisin mennä mukaan, mut se ei kai oo viel varmaa. Enkä tiiä haluuks se tyttöystävä mua sinne, tai haluuks ne kumpikaan, koska ne ei välttämättä kehtaa sanoo ei. No jaa en tiiä, mut se olis ihan kivaa. Ja olis kiva tietää et meenkö vai en, koska sit pitäis hoitaa kaikki viralliset jutut, soittaa järjestöön ja hoitaa joku lappu mun omille vanhemmille Suomeen etcetc. Joten toivottavasti tääki selvii aika pian.