No eilen olin mun hostäidin vanhemmilla ja siel oli myös sen veljen perhe ja sen isän serkku, vaimonsa kanssa, Lontoosta käymässä. En ollu ainut joka ei tajunnu välillä mitään, koska sen miehen vaimo ei puhu saksaa. Siel oli ihan mukavaa, paitsi sit loppu illasta olin niin väsyny etten tajunnu enää mitään.

En tykkää saksalaisten tavasta kätellä koko ajan. Kun tuut jonnekki kätellään, sit lähet ni pitää kätellä kaikki. En ikinä muista kätellä kaikkia jos ne ei tuu ite kättelee mua. Se on niin outoo.

Tänään mun pitää mennä ostaa lenkkarit, koska mul on maanantaina ulkoliikkaa (vois sitä toki lenkilläkin käydä).

Viime vuonna ehin jo juhlii et ei enää koskaan pakollista liikkaa/musaa/kuvista - nyt mulla on kaikkia noita. Enkä yhtään jaksais. Ja liikkatunnin takii joudun herää jo kuudelta, koska mun pitää lähtee kävelee täältä ennen seittemää ......

Mun lukkarista sen verran et koulu alkaa aina 7.50, mut joudun lähtee kouluun vasta 7.30 eli myöhemmin ku Suomessa jouduin. Sit maanantaina, tiistaina ja torstaina pääsen 14.05. Keskiviikkosin pääsen 12.55 ja perjantaisin joskus 11 aikaa :) En kyl tiiä miten saan mun ajan kuluu sit perjantaisin, ehkä käyn sillon sit lenkillä (tai sit en).

 

Se kiinalainen vaihtari ei yhtään viihdy tääl. Musta se vaikuttaa siltä et vaihtoon lähteminen ei olis ollu sen oma päätös, et se olis pakotettu lähtee, mut se sano et se halus tulla ku kysyin et miks se tuli Saksaan. Mut se onki kotosin Shanghaista, et tää pikku paikkakunta on aika iso muutos. Mut se ei oo mun ongelma.