Joo olin perjantaina illalla leffassa kattoo 'Shutter Island', se oli ihan hyvä, mut tosi monimutkanen ja sit piti ite aatella vähä liikaa. Ja ne penkit oli siel oikeesti tosi epämukavat ! Se ei oo mun vakioleffateatteri ja heti huomas eron. Sit siel oli kans tosi kallista, enkä tiiä miks ees ajettiin sinne koska sinne on nii pitkä matka ? Sit käytiin viel nopeesti Burger Kingissä syömässä ja sit olin kotona tasan 12. Enkä nähny mun hostäitii koko päivänä, koska se oli töissä 16-24 ja mä menin koulun jälkee salille ja sit olin kotona nii myöhään etten ehtiny näkee sitä enää.

Lauantaina olin sit ulkona mun luokkalaisen kaa ja nukuin sen luona sit. Se oli kyl iha jees =) mut mua ärsyttää ku kaikki kysy aina siltä mun kaverilta et puhunko mä saksaa tai et mistä mä oon kotosin etc. Seison siin vieres sillee 'joo et voit kyl munki kaa jutella'. Ja alussa ei se porukka oikee uskaltanu puhuu mun kaa, kaikki vaan tuijotti. Tää on oikeesti välil tosi rankkaa olla se ainoo uus ihminen porukassa.

Sunnuntaina olin tosi väsyny koska en saanu nukuttuu koska sil mun kaveril oli huoneessa hamsteri joka piti tosi kovaa ääntä ja sit niil on kans papukaija joka alko puhuu joskus viiden aikaan aamulla. Yritä siin sit nukkuu. Sit menin junalla himaan. Juna-asemast huomaa miten hirvee kaupunki tää Weissenfels on.... Kävelin portaat alas siel asemal. Siel ei palanu valot siel alhaal ja sit siin portaiden alapäässä oli ihan helvetisti verta. Meinasin oikeesti juosta, vaik ei siel kyl enää ketää ollu, sunnuntaina 12 aikaa. Ja siis kuulee aina juttui miten tääl on jotai huumeruiskui siel asemalla ja oikeestaa joka paikassa ja sillee ihan kiva kaupunki =) Sit olin viel pelaa sellasta lautapelii kaverin luona ja olin sit onnellinen ku pääsin lopulta nukkuu.

Eilen en tehny mitää, olin koulussa ja sillee. Mul ei ollu eilen viel yhtää paha olo mut tänää aamulla, siis huh huh. Mul oli kurkku ihan sairaan kipee mut aattelin et ei mul oo ku 5 tuntii kouluu et sen jaksan kyl. Koulun jälkeen mul oli sit niin paha olo. Mul oli huppari ja collarit päällä ja makasin sängyssä ja kelasin et mun pitäs oikeesti laittaa lisää vaatetta päälle mut en halunnu nousta. Sit nukahdin ja ku heräsin, kelasin et mun kuume on laskenu aika paljo et meenpä mittaamaan koska mul oli oikeesti selkeesti parempi olo. No ei siin sit mitää ku kuumetta oli viel 39,1. Et en sit tiiä miten korkeella mun kuume oikeesti kävi. Katoin samal leffaa ku makasin sängyssä ja yritin nukkuu, 'Miehet, jotka vihaavat naisia'. Mut en oikeen keskittyny siihen leffaan, se meni jotenki vähän ohi ku nukahtelin ja sillee. Mut oon lukenu sen kirjan ni tiiän suurinpiirtein mitä siin tapahtuu.

Nyt en mee huomenna kouluu ja lupasin jo mennä lääkäriin jos tää kuume jatkuu tälläsena. Siis mul on ihan normisti kurkku kipee, vähän yskää (tosi vähän) ja aivastelen sekä nuhaa. Mut sit noin korkee kuume ei oo normaalii. Ja halusin lauantaina mennä Leipzigii leffaan kavereiden kaa ja nukkuu siel sit yhen kaverin luona ku sil on oma asunto siel, mut toivon nyt ettei tää kuume pilaa mun suunnitelmii =(